پرسش از کتابدار
ساعات کار کتابخانه،شرایط عضویت و ...
ارسال پستی منابع
ارسال پستی منابع درخواستی ویژه اعضا
مشاوره خواندن
با متخصصان علم اطلاعات مشورت کنید
پیشنهاد و انتقاد
برای بهتر شدن،نیازمند نظرات شما هستیم
درخواست مقاله
مقاله مورد نظر شما را در اختیارات قرار می دهیم
پیگیری درخواست
پاسخ درخواست های خود را اینجا بخوانید
گزارش خطای فنی
در صورت مشاهده خطای فنی آن را اعلام نمایید
فهرست ها
خانه
اخبار واطلاعیه
قصه گویی خلاق برای دانش آموزان مدرسه
قصه گویی خلاق برای دانش آموزان مدرسه با هدف ایجاد انگیزه جهت مطالعه ، تقویت قدرت تخیل دانش اموزان ، ترویج و تشویق کودکان در امر کتابخوانی
کتابخانه شهید غلامرضا شهروی برنامه زنگ کتاب و کتابخوانی (ترویج فرهنگ کتابخوانی و قصه گویی) در مجتمع آموزشی صالحین برای دانش آموزان پایه های دوم و سوم ابتدایی برگزار کرد.افزایش سرانه
مطالعه و همچنین نهادینه شدن فرهنگ قصهگویی و آموزش از طریق داستانها و قصهها از طریق زنگ کتاب خوانی در مدارس ممکن می باشد . با توجه به تاثیر داستانها و قصهها در زندگی آموختن راه و رسم
زندگی و مهارتهای آن برای ما با داستانها و قصهها ممکن می باشد چون داستان حاوی زبان و درک کودکی است. با همین ویژگی است که در ذهن بچهها باقی میماند. به همین دلیل است که گفته میشود
قصهگویی یقیناً یکی از ابزارهای آموزشی بسیار مناسب و مطلوب برای سنین کودکی است.این بار در مجتمع آموزشی صالحین در پایه دوم و سوم ابتدایی قصه گویی با محوریت کتابهای درخواستی کودکان ، کتاب
" به مدرسه دیر رسیدم چون ....نوشته دیوید کالی " و کتاب " کنسرت آقای خرس نوشته دیوید لیچفیلد " برگزار گردید . کتاب "به مدرسه دیر رسیدم چون ..." کتابی است در تبلیغ توجه و تشویق هوش،
تخیل و خلاقیت کودکان در اتفاقات روزمره و تشویق کودکان به فکر کردن در خارج از چهارچوب های کلیشه ای.در این نشست صمیمی کتابدار با کودکان قصه گویی بر پایه کتابهای نامبرده انجام شد سپس یکی
ازکودکان با تاثیر از کتاب" به مدرسه دیر رسیدم چون ..." دلیل و تخیلات خود را درباره دیر رسیدن خود به مدرسه در یکی از روزها برای کتابدار و دوستان دیگر بیان نمود .کتابخانه شهید غلامرضا شهروی
برنامه زنگ کتاب و کتابخوانی (ترویج فرهنگ کتابخوانی و قصه گویی) در مجتمع آموزشی صالحین برای دانش آموزان پایه های دوم و سوم ابتدایی برگزار کرد.افزایش سرانه مطالعه و همچنین نهادینه شدن
فرهنگ قصهگویی و آموزش از طریق داستانها و قصهها از طریق زنگ کتاب خوانی در مدارس ممکن می باشد . با توجه به تاثیر داستانها و قصهها در زندگی آموختن راه و رسم زندگی و مهارتهای آن برای
ما با داستانها و قصهها ممکن می باشد چون داستان حاوی زبان و درک کودکی است. با همین ویژگی است که در ذهن بچهها باقی میماند. به همین دلیل است که گفته میشود قصهگویی یقیناً یکی از ابزارهای
آموزشی بسیار مناسب و مطلوب برای سنین کودکی است.این بار در مجتمع آموزشی صالحین در پایه دوم و سوم ابتدایی قصه گویی با محوریت کتابهای درخواستی کودکان ، کتاب " به مدرسه دیر رسیدم چون
....نوشته دیوید کالی " و کتاب " کنسرت آقای خرس نوشته دیوید لیچفیلد " برگزار گردید . کتاب "به مدرسه دیر رسیدم چون ..." کتابی است در تبلیغ توجه و تشویق هوش، تخیل و خلاقیت کودکان در اتفاقات
روزمره و تشویق کودکان به فکر کردن در خارج از چهارچوب های کلیشه ای.در این نشست صمیمی کتابدار با کودکان قصه گویی بر پایه کتابهای نامبرده انجام شد سپس یکی ازکودکان با تاثیر از کتاب" به
مدرسه دیر رسیدم چون ..." دلیل و تخیلات خود را درباره دیر رسیدن خود به مدرسه در یکی از روزها برای کتابدار و دوستان دیگر بیان نمود .
ورود به سیستم
×
نام کاربری
رمز عبور
تصویر امنیتی
مرا به خاطر بسپار
ثبت نام
کلمه عبور را فراموش کرده ام.
کاربری ام غیر فعال شده است.
ورود از طریق دولت من
ارسال پیغام
×
بوسیله این بخش می توانید مشکلات موجود در سامانه را گزارش کرده ، بدین صورت که در این صفحه توضیحات مربوط به مشکل مورد نظر را وارد کنید :
نکته : شماره ثبت, شماره رکورد و یا هر داده ورودی که باعث بروز خطا شده است را در متن بازخورد ارسال نمایید.
ارسال